Total Pageviews

Saturday 4 April 2015

Artis Berhijrah

Engkau perasan tak?artis Melayu yg lama hilang dari persada seni,tetiba keluar dari gua mana ntah dgn penampilan baru.Off course lah penampilan ni lebih Islamik untuk bagitahu peminat "i dah berhijrah". Dia pun ceria sbb peminat seronok tgk artis ni dah bertaubat(Baca : Boleh ke syurga bersama sama).Maklumlah waktu jadi artis menyanyi dan berlakon tu haram.So bila dah tak buat kerja haram,Melayu akan value kan engkau adalah golongan yang punya kesedaran utk kembali ke pangkal jalan.Mereka suka icon yang "boleh jadi baik".Lalu artis ni akan di wawancara oleh stesen tv dan radio semenjak bila berhijrah dari kekufuran kpd keislaman.Lalu kampeni jual produk Islam seperti Kismis Islam,Bedak Sejuk Islam,Pemutih Ketiak Islam,Serbuk Kunyit Islam terkinja kinja nak sign mereka untuk jadi duta produk.Dapatlah income halal skit kat artis ni.Baguslah tuuu...

Yang kesiannya,artis yang belum berhijrah di pandang serong dan digesa "berhijrah" supaya semua peminat melayu lega artis artis mereka tidak disumbat ke neraka.

Aku duta produk Coli Islamik.Ciri ciri Coli Islamik ialah tangan pasangan boleh seluk buah dada dari luar coli.Maklumlah Melayu kan rakus...:)

No comments:

Post a Comment