Total Pageviews

Wednesday 27 May 2015

CAKAP ORANG POLITIK SEMUANYA TIPU SEHINGGALAH DIBUKTIKAN BENAR

Ada banyak pembaca yang mintak aku ulas pasal politik.Sebenarnya aku dah banyak kali bgtau yang aku tak berparti.Sekarang aku memang non partisan.Tapi jangan fikir aku tak tahu pasal politik.Aku dah 6 kali mengundi.So jangan nak temberang dengan aku pasal politik.

Dulu aku memang taksub dengan parti Islam.Ini zaman jahiliah aku.Dan aku memang dari dulu benci parti yang berasaskan bangsa.Pada suatu malam,aku bermimpi didatangi oleh seekor ustaz berjambang lebat berserban hijau yang mengatakan dalam mimpi aku itu bahawa parti Islam sebenarnya sama poyo mcm parti Melayu.So,bermula dari situlah aku jadi non partisan.

Kalau nak komen pasal parti,semua parti ada masalah.Masalah Melayu cuma satu,TAKSUB PARTI POLITIK.Itu saja masalah Melayu dalam politik.Selagi engkau tak berani kritik Najib sebab dia Melayu atau kritik Hadi sebab dia Tok Guru,atau sokong Cina sebab dia buat benda yang betul..hidup engkau tak akan berubah.So Fuck Off you Moron!!

Engkau kena argue everything.Kalau boleh engkau kena ada sikap “CAKAP ORANG POLITIK SEMUANYA TIPU SEHINGGALAH DIBUKTIKAN BENAR” . Ini baru sikap yang betul terhadap orang politik.Buat masa sekarang,aku tengok Melayu hanya jadi lembu politik.Mereka masuk politik bukan sebab mereka ada niat utk “MENGUBAH” masyarakat,mereka cuma berniat untuk “MENGUBAH” diri mereka sendiri.

Selagi pemimpin yang engkau pilih tak berani melawan ketua parti mereka KERANA RAKYAT,disaat itu yakinlah engkau bahawa ketua/wakil rakyat yang engkau pilih itu sebenarnya hanyalah seekor keldai yang layak membawa barang diatas belakang.Mereka bukan wakil engkau.So,engkau kena faham dimana stand engkau dalam politik.Selagi engkau fikir stand engkau hanya kepada parti,lebih baik engkau type macam ni kat google...

“Anal Sex + Sex With Animal”

Kemudian fokus...sambil tangan masuk dalam kain pelikat...

No comments:

Post a Comment